Pēdēja laikā mēs runājām tikai par keramikas aizsargpārklājumiem. Protams, šobrīd keramika ir dīteilinga nozares līderis un tehnoloģiski progresīvākais veids, kā aizsargāt auto krāsojumu.
Taču neaizmirstam par "vecās skolas" dīteilingu - dabīgajiem un hibrīdvaskiem, "pīrāgiem" no sīlantiem un gleiziem, akrila polimēru aizsargpārklājumiem.
Parasti, ja auto īpašnieks ir izvēlējies uzklāt standarta aizsargpārklājumu, nevis keramisko aizsargpārklājumu, tad pārklājuma veidu izvēlamies mēs. Mūsu izvēle ir atkarīga no tādiem faktoriem kā:
Krāsas pārklājuma stāvoklis
Auto krāsa
Krāsas cietība
Automašīnas ekspluatācijas apstākļi
Automašīnu uzglabāšanas nosacījumi
Auto vecums
Ļoti retos gadījumos automašīnas īpašnieks zina, kādu aizsargpārklājumu viņš vēlas redzēt uz savas automašīnas (tādu izglītotu īpašnieku nav daudz). Ja mūsu eksperta viedoklis sakrīt ar īpašnieka vēlmi, mēs ar prieku piekrītam, izvēloties labāko risinājumu. Tieši tā notika ar šo 2021. gada Toyota Corolla GR SPORT.
Mašīna tika iegādāta kā otrā automašīna ģimenē - maza rotaļlieta priekām. No iegādes brīža vasarā līdz ziemai tas tika lietots ļoti maz - uz odometra ir tikai pāris tūkstoši kilometru.
Tā kā uz auto jau no paša sākuma netika uzklāts nekāds aizsargpārklājums, pat minimāli lietojot, virsbūvei bija nelieli defekti: bitumens, dzelzs, sīki skrāpējumi, nobrāzumi, noturīgi traipi no putnu ekskrementiem, oksidēšanās uz hroma.
Noklikšķiniet, lai palielinātu attēlu:
Pēc automašīnas stāvokļa novērtēšanas tika saskaņoti darbi lokālo defektu novēršanai un aizsargpārklājuma uzklāšanai.
Īpašniekam bija skaidrs pieprasījums pēc Fusso Coat no japāņu ražotāja Soft99. Tā kā ar šo hibrīdvasku esam ļoti pazīstami un paši to regulāri lietojam, tad piekritām izvēlei.
Šis vasks satur fluora sveķus, dabiskos vaskus un naftas šķīdinātājus. Ražotāja deklarētais derīguma termiņš ir 12 mēneši, bet Latvijas apstākļos reālais kalpošanas termiņš ir no sešiem mēnešiem. Aizsargā pret UV starojumu, sāļu nogulsnēm, bitumenu, dzelzi, reaģentiem, netīrumiem, nelieliem skrāpējumiem. Piesātina krāsu un piešķir mīkstu, dziļu spīdumu.
Vaskus, tāpat kā cita veida aizsargpārklājumus, nedrīkst uzklāt uz nesagatavotas virsmas. Tehnoloģijas neievērošana izraisīs aizsargslāņa nestabilitāti, virsmas skrāpējumus, piesārņojuma saglabāšanos uz lakas un sekojošu krāsas slāņa bojājumu.
Pareizā procedūra aizsargpārklājuma uzklāšanai automašīnai ietver:
Profesionāla automazgātava (ieskaitot visas durvis, diski un spārnu uzliku). Vispirms bezkontakta, pēc tam manuāla (divu kausu metode)
Sveķu un bitumena noņemšana no krāsojuma
Metāla ieslēgumu noņemšana no krāsojuma ar dzelzs noņemšanas līdzekli (rūses punktiņi)
Krāsas apstrāde ar speciālu mālu ar īpašu sastāvu
Silikona un veco vasku noņemšana no krāsojuma (virsmas attaukošana)
Aizsargpārklājuma uzklāšana: hermētiķi, vaski, nanoaizsargvielas, keramikas pārklājumi.
Ārējo plastmasu (ieskaitot riteņu arkas), gumijas lentu un riepu apstrāde un aizsardzība
Hroma tīrīšana un pārklāšana ar aizsargājošu pārklājumu
Stiklu tīrīšana (iekšpusē un ārpusē)
Pēc visām veiktajām procedūrām automašīna spīdēja un ieguva cēlu izskatu un augstas kvalitātes aizsardzību.
PIRMS/PĒC:
Gala rezultāts:
Lai pierakstītu savu automašīnu dīteilinga procedūram, zvaniet, rakstiet vai pierakstieties tiešsaistē - https://www.autoestetika.lv/kontakti
AUTOESTETIKA
Patiesā auto dīteilinga studija
LV: +371 20 280 839
RU: +371 29 165 299
Brīvības gatve 193a, Rīga
#soft99
Comments