Ļoti bieži, pērkot lietotu auto, jaunais īpašnieks saņem nepatīkamus pārsteigumus dažādu defektu veidā.
Šim 2006. gada Mercedes Benz CLS 320 bija daudz mazu, bet nepatīkamu salona defektu.
Šī automobiļa salons ir veidots no dabīgās ādas Titian red krāsā, ar mākslīgās ādas elementiem.
Nolietota stūre
Visa āda ir taukaina un spīdīga no nepareizas kopšanas un netīrumiem
Aizmugurējā sēdekļa ādas iegriezums
Skrāpējumi uz abu priekšējo sēdekļu atzveltnēm
Skrāpējumi uz vadītāja sēdekļa atzveltnes šuves
Super līmes traips uz mākslīgās ādas durvju kartes
Skrāpējumi mākslīgās ādas paneļa sānos
Šādos gadījumos ir divas iespējas defektu novēršanai: bojāto elementu pāršūšana vai vietējais remonts. Pamatojoties uz īpašnieka vēlmēm un budžetu, šim auto tika izvēlēts lokālo bojājumu remonts un stūres pāršūšana. Stūre ir vienīgais elements, kuru noteikti iesakām tikai pāršūt, jo šī vieta ir intensīvi noslogota.
Pāršūšanas priekšrocības:
Perfekta kvalitāte
Pilnīgi jauna āda
Polsterējuma apjoma atgūšana
Pāršūšanas mīnusi:
Ilgāks remonta laiks
Augstāka cena
Lokālā remonta priekšrocības:
Saglabā oriģinālo rūpnīcas ādu
Ideāli piemērots nelieliem defektiem
Lētāk nekā pāršūšana
Ātrāk nekā pāršūšana
Lokālā remonta mīnusi:
Ne visus defektus var novērst lokāli
Perforētajai ādai nav iespējams pilnībā atkārtot rūpnīcas perforāciju (rūpnīcā āda tiek perforēta ar mašīnu, bet remonta laikā perforācija tiek veikta manuāli, izmantojot plastifikatoru, kas nav pilnībā sacietējis)
Ar dziļiem teksturētas ādas defektiem iespējama neliela tekstūras izlīdzināšana
Pēc darba plāna saskaņošanas ķērāmies pie dziļās ādas attīrīšanas. Mēs ļoti iesakām šo procedūru pirms pāršūšanas vai vietēja remonta, jo tīra, matēta āda palīdz izvēlēties pareizo krāsu un tekstūru kvalitatīvam remontam. Un principā, ja ādu tīrīt un barot ar pareizām līdzekliem, kas nesatur vaskus un silikonus (nevar izmantot salvetes salonam, kosmētiku no lielveikala vai tuvākās degvielas uzpildes stacijas!) reizi 6 mēnešos, tad āda kalpos līdz 15 gadiem, nemainot savu izskatu.
Tīrot ādu, mēs izšķiram vairākus posmus:
Šuvju, savienojumu un auduma elementu pūšana ar saspiestu gaisu
Auduma elementu tīrīšana
Dziļa šuvju un perforācijas tīrīšana
Dziļa ādas virsmas tīrīšana
Ādas barošana
Uz šīs automašīnas jau tīrīšanas stadijā redzējām, ka daži salona elementi pirms mums bija nekvalitatīvi pāršūti.
Krāsa atšķiras no oriģinālās krāsas
Sliktas kvalitātes šuves
Detaļas remonts un pāršūšana "Rumbulas" līmenī
Defektu maskēšana ar vienkāršu aerosola krāsu
Visi šie punkti ir nepieņemami kvalitatīvas ādas salona pāršūšanas gadījumā un diemžēl parāda kopējo pāršūšanas pakalpojumu līmeni Latvijā.
Bet, nav ko darīt, strādājam ar to, kas ir!
Pēc tīrīšanas sākās remontdarbi.
Svarīgi ir izvēlēties ne tikai krāsu, bet arī vēlamo krāsas matējumu, kas atbildīs salona kopējam izskatam.
Šo šuvi nekvalitatīvās smidzināšanas krāsošanas dēļ diemžēl varēja tikai piekrāsot. Ādas reljefs tiek atjaunots ar plastifikatoru, kura sacietēšanai nepieciešams uzsildīt līdz 300 C, ko nebija iespējams izdarīt, jo lētā krāsa varētu izkust.
Jebkurus bojājumus vai netīrumus ir vieglāk salabot, ja pirms mums neviens nav pieskāries šai vietai. Tāpēc vienmēr lūdzam auto īpašniekus nemēģināt problēmu atrisināt pašu spēkiem ar improvizētiem līdzekļiem un negriezties pie amatieriem. Tas var apdraudēt nespēju pilnībā novērst defektu.
Nu, lūk, rezultāts pēc 3 dienu darba:
Dažas PIRMS un PĒC bildes:
Jebkuras interjera restaurācijas metode un izmaksas vienmēr tiek izvērtētas individuāli, atkarībā no bojājuma rakstura. Ja sūtāt fotogrāfiju novērtēšanai, ļoti svarīgi ir atsūtīt divas fotogrāfijas - ģenerālplānu un bojājumus tuvplānā (fokusā), kā arī neaizmirstiet nosūtīt auto marku, modeli un izlaiduma gadu.
Lai pierakstītu savu automašīnu dīteilinga procedūram, zvaniet, rakstiet vai pierakstieties tiešsaistē - https://www.autoestetika.lv/kontakti
AUTOESTETIKA
Patiesā auto dīteilinga studija
LV: +371 20 280 839
RU: +371 29 165 299
Brīvības gatve 193a, Rīga
Comments