Šoreiz pastāstīsim par 2 jaunām automašīnām, kas viesojās mūsu studijā: BMW X5 un Mercedes Cla - 2 vācu premium automašīnu segmenta pārstāvji. Abi ir dziļi melnā krāsā, kas kā neviena cita krāsa prasa īpaši rūpīgu attieksmi.
X5 ieradās uzreiz pēc izsniegšanas dīlera centrā, nobraukums vien 16 kilometri no dīlera līdz mūsu studijai. Diemžēl dīleris paspēja ‘’sagatavot’’ auto izsniegšanai, tāpēc krāsojumam bija skrāpējumi no mazgāšanas, līmes pēdas no transportēšanas plēves, izžuvuši ūdens pilieni, švikas, kukaiņu traipi. Īpaši sašviīkātas bija jūtīgas detaļas: aizmugurējie lukturi un Piano Black apdares elementi. Esam jau pieraduši pie tādiem ‘’sīkumiem’’, taču neskaitāmās Cosmoline transporta vaska pēdas, kuru pārpalikums dīleram jānovērš pirms izsniegšanas, sagādāja ļoti nepatīkamu pārsteigumu.
Pārsteigums bija arī tonēšanas kvalitāte. Īpašnieks izvēlējās nevis rūpnīcas Privacy Glass, bet gan ekonomiskāku tonēšanas plēvi, ko piedāvāja uzstādīt dīleris. Rezultātā: lēta plēve nelīp pie sietspiedes, zem plēves ir daudz putekļu un netīrumu daļiņu, vairākās vietās plēve sabojāta uzstādīšanas laikā.
Nu un ‘’glazūra uz kūkas’’ bija 2 mazi krāsas iešķelumi. Bet kopumā X5 ir paveicies vairāk nekā MB Cla.
Mersedess tika iegādāts gandrīz mēnesi pirms viesošanās pie mums, un šī mēneša laikā tas nobraucis jau aptuveni 1600 kilometru. Kādā stāvoklī bija auto pērkot, neuzzināsim, bet lūk, kas notika ar jauno auto mēnesi ekspluatācijā bez jebkādas aizsardzības:
Šis auto ir Night Black krāsā, un šī krāsa nav metāliska, bet gan tā sauktā melna ‘’solid’’ – vissmalkākā un grūtāk kopjamā krāsa. Tieši šī krāsa izskatās maksimāli piesātināta un skaista, ja automašīnas krāsojums tiek regulāri un pareizi kopts, un tā pati krāsa bez pienācīgas kopšanas ātri zaudē savu skaistumu un spilgtumu.
Ekspluatējot auto gandrīz mēnesi saimnieks nepareizi mazgāja virsbūvi un rūpējās par salonu. Atradām arī vairākus ļoti dziļus skrāpējumus, līmes pēdas no piegādes plēves un pašas plēves gabaliņus.
Pēc stāvokļa izvērtēšanas sastādījām darba plānu abām mašīnām. BMW galvenais uzdevums bija novērst defektus un aizsargāt virsbūvi ar EVERGLASS GRAPHENE keramikas pārklājumu 2 kārtās.
Mercedes stāvoklis prasīja dziļāku iejaukšanos no mūsu puses - defektu novēršanai un virsbūves aizsardzībai ar EVERGLASS GRAPHENE keramisko pārklājumu 2 kārtās, pievienojām vieglu virsbūves pulēšanu un riska vietu aizsardzību ar Legend Prime poliuretāna plēvi.
Dāvanā abām automašīnām uzklājām ūdeni atgrūdošu stikla pārklājumu un savedām kārtībā salonu.
Un šeit ir mūsu darba rezultāts:
Lai pierakstītu savu automašīnu dīteilinga procedūram, zvaniet, rakstiet vai pierakstieties tiešsaistē - https://www.autoestetika.lv/kontakti
AUTOESTETIKA
Patiesā auto dīteilinga studija
LV: +371 20 280 839
RU: +371 29 165 299
Brīvības gatve 193a, Rīga
Comments